onsdag 7. april 2010

TrommeZ bok til Virvel og Tremolo 1

Etter 5 år med Virvel 1, og en kjempe god mottagelse av Tremolo for pauker og melodisk, er jeg nå igang med TrommeZ.

Jeg er til daglig hovedlærer i slagverk på NISS og har 25 år bak meg med undervisning på alle nivåer. Men jeg vil ha innspill fra dere:

Hva bruker dere?
Hvorfor bruker dere dette?
Hva savner dere?
Hva motiverer elevene til å øve?
Hva med samspill perkusjon/trommer?
Hvordan få en velfungerende trommesettspiller til korpset?
Hvilke stilarter vil du ha med?

Boken blir en ELEVBOK og en TRENERBOK med fokus på de som jobber og lærer i kulturskole og korps. Altså: de som har en lærer. Boken vil følge noteprogresjonen til Virvel 1. På den måten kan elever i Virvel 1 og Tremolo 1 lese notene i TrommeZ.

Jeg vil gjerne ha innspill fra dere som jobber som nybegynner lærere i trommesett. Alt dere har å komme med er av relevanse for at jeg kan være sikker på at bokens innhold blir akkurat den samlingen av materiell DU og ELEVEN din trenger til opplæring på trommesett.

Du kan svare på denne siden, eller sende meg en mail direkte på lage@trommer.no.

Musikalsk hilsen
Lage

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Google streetview inside

Hvordan ser det ut i Hamar? Det er mange som benytter Google streetview når de skal ut på reise. Google har oppdaterte bilder fra nesten all...